16 december 2005

Buurvrouw Bep en onze Hennie

Wat in het ziekenhuis al werd voorspeld kwam ook uit. Inge had niet zo'n beste dag vandaag. Ze heeft de hele dag op de bank gelegen met toch weer koorts en pijn in haar rug. Ze heeft veel belangstellende telefoontjes gekregen en buurvrouw Gwen kwam haar nog even opbeuren.


Buurvrouw Bep heeft vandaag veel voor ons gedaan. Ze heeft gestreken, gestofzuigd en boodschappen gedaan. Ik ben dicht in de buurt van Inge gebleven. Bep heeft ook nog bami meegegeten, met een lekker glaasje sherry (heeft ze verdiend) en ik een wijntje. Oh ja, dit is Bep op de foto hiernaast. Beppie, van Inge en mij krijg je een dikke kus, je bent echt een schatje!


Vandaag hoorden we dat Hennie, ons schoonzusje, ziek is. Inge en ik wensen haar van harte beterschap. Als geen anderen weten Inge en ik wat het is om longontsteking te hebben. Hennie, laat je maar fijn door Frans verwennen. En prima dat de antibiotica "aanslaat".

1 Comments:

Blogger Chase.nl said...

Bedankt voor je comment, ik vond dit de leukste foto die er was. goed gevuld nietwaar, probeer er zoveel mogelijk op te zetten. Jammer dat Inge weer een terugval heeft, als ik wat voor jullie kan betekenen, laat het me dan weten.

veel liefs.

16/12/05 21:55  

Een reactie posten

<< Home